close
Breaking News:
Thanks for visit our Website


ad space

Paromita PDF Download - Sunil Gangopadhyay | পারমিতা by সুনীল গঙ্গোপাধ্যায়

Paromita PDF - Sunil Gangopadhyay | পারমিতা by সুনীল গঙ্গোপাধ্যায়

পারমিতা pdf বাংলা বইটি। পারমিতা – সুনীল গঙ্গোপাধ্যায়ের লেখা একটি বাংলা চমৎকার উপন্যাস বই। written BY: Sunil Gangopadhyaypadhay.

Parmita pdf bangla book. Parmita - An excellent Bengali novel written by Sunil Gangopadhyay. We have found a pdf file e-book (PurePdfBook) of his book "Parmita" online and we are sharing Sunil Gangopadhyay's wonderful book with you. You can download the book from our website at any time and read it online.

Description of the book:

Name of the book: Parmita
Author: Sunil Gangopadhyay
Type of book: Novel
Publisher: Ananda Publishers
Published: 2018
Number of pages: 61
Size: 4 MB

# The book is music from the internet. # We don't want the author's loss, if you can afford to buy a hard copy of the book, buy and read the hard copy of the book.
# (All the books in our blog are collected from the Internet. If the author or publisher has a complaint about the PDF of a book, please let us know, we will remove the PDF within 24 hours of letting us know.) Stay well, stay healthy. Thanks for reading the post.

তার “পারমিতা ” বইয়ের একটি পিডিএফ (pdf) ফাইল ই বুক (PurePdfBook) আমরা অনলাইনে খুজে পেয়েছি এবং সুনীল গঙ্গোপাধ্যায় এর অসাধারণ বইটি আপনাদের মাঝে শেয়ার করছি। আপনারা যেকোন সময় বইটি আমাদের ওয়েব সাইট থেকে ডাউনলোড করে এবং অনলাইনে পড়তে পারবেন।

বইয়ের বিবরণ

বইয়ের নামঃ পারমিতা
লেখকঃ সুনীল গঙ্গোপাধ্যায়
বইয়ের ধরণঃ উপন্যাস
প্রকাশকঃ আনন্দ পাবলিশার্স
প্রকাশিতঃ ২০১৭
পাতা সংখ্যাঃ ৬১ টি
সাইজঃ ৪ এমবি
Download Now

 
#বইটি ইন্টারনেট থেকে সংগীত। #লেখকের ক্ষতি আমাদের কাম্য নয়,  বইটির হার্ড কপি কেনার সমর্থ থাকলে বইটির হার্ড কপি কিনে পড়ুন।
#(আমাদের ব্লগের সমস্ত বইগুলো ইন্টারনেট থেকে সংগৃহীত। লেখকের বা প্রকাশনীর যদি কোনো বইয়ের PDF নিয়ে অভিযোগ থাকে তাহলে দয়াকরে জানান, আমাদেরকে জানানোর ২৪ ঘন্টার মধ্যে PDF টি রিমুভ করে দিবো।) ভালো থাকুন, সুস্থ থাকুন। ধন্যবাদ পোস্ট টি পড়ার জন্য।




Post a Comment

0 Comments